Tuesday, August 26, 2008

coret-coret(v)~

Salam alaik.

Tidak Produktif

ya, bulan ini agak kurang post daripada saya.

sebab utama mungkin, saya tidak berada dirumah sendiri, untuk satu jangka masa yang lama.
(even post ini ditulis semasa saya dalam persinggahan)

lagipun, bulan ogos 2008 ini, merupakan bulan yang penuh dengan segala macam peristiwa2 penting dan penentuan hala tuju dan arah perjalanan saya selepas ini, apa pun; alhamdulillah, pada hujung2nya, ada kesudahan yang baik.



Persinggahan Kembali

saya kembali merantau, selepas tidak sampai 2-3 hari tiba pulang.

itu gara-gara panggilan di saat2 akhir daripada JPA, untuk memngkhabarkan tentang destinasi saya seterusnya.
oleh sebab itu, saya terkejar2 untuk kembali ke Shah Alam, dan berulang ke Putrajaya untuk menggantikan briefing yang terlepas serta mengambil 'advance' daripada JPA dan ke tempat2 lain untuk menguruskan sedikit sebanyak bersama membeli sedikit barang keperluan seperti buku2 perubatan, lab coat, dan stethoscope untuk dibawa ke kolej perubatan nanti.

Pulang?

ini masih kabur2. dan saya terikat antara masa.
ya Allah.

harap2 dapat pulang sebelum puasa.

ada beberapa urusan penting mungkin dirumah itu.
moga dapat diselesaikan segera hal2 ini.
aku mahu pulang.


sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

1 comment:

Anonymous said...

salam..

1st of all, mabruk! tahniah ya.. alhamdulillah..

2ndly, moga sukses & ceria selalu..

3rdly, ana juga mau pulang. (huu..)

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com