Tuesday, October 14, 2008

coret-coret(x)~

salam alaik.

Sejenak

hampir tiga minggu disini, dan alhamdulillah, rumah saya dah ada sambungan internet; insyaAllah, ini maknanya saya akan dpat berkongsi lebih banyak, tentang jejak2 hidup saya di dublin, insyaAllah.

memandangkan kebelakangan ini agak2 jenuh mengejar, rasanya malam ini, saya sejenak berehat.
lagipun, sekarang ni macam2 juga yang perlu diuruskan.

yet, insyaAllah, harap2 hari2 mendatang lebih baik.

Sakit Gigi



dulu, sebelum fly, senior2 dah berpesan,

'wat checkup gigi, sbb kat dublin ni mahal'

yup, i do admit that.


siapa sangka, gigi saye yg okay selama ini, wat hal di dublin. isk2.
since rumah terbuka kat malaysia hall hari itu, but, rasanye lebih awal.

jadinya sangat sakit. bertambah2 sakitnya bila minum and makan makanan yang sejuk2.

so, sbb da tak tahan sangat, terpaksa gi wat appointment dengan dentist kat harcourt health, about 10 minute walk from my house.



as, the treatment end, i was charged eur 130!!. mahalnye.
and kena datang lagi untuk follow up treament.

ape pun, thanks untuk senior kat rumah saye yg baek hati, die sponsorkan sikit duet dulu,
hohoho, bro! nnti bayar ye, jgn risau. hehehe.

dan pesan untuk junior2 nak ke ireland, ha; pegi check kat dentist dulu before fly, kalo tidak, merana macam saya.
sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

1 comment:

Anonymous said...

salam~
xpe nnti insya Allah ak bagi discount kat ko..tp discount je la ek, xleh bagi free..hehe xP

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com