Wednesday, October 29, 2008

kosong lagi~

salam alaik.

Maaf


ya, seperti tertulis dalam shout out box by ashfa, tiada entry.
kosong.

sebenarnya entry itu ada; cuma tak tercoretkan. ya, dalam kekalutan menjalani hidup di dublin ini; yang semakin hari semakin banyak tugas dan kerjanya, sibuk. memang, tapi itu bukan alasan yang utama.

atau ketiadaan mood untuk berkongsi lagi, rasanya tidak.

maaf untuk semua ya. dan terima kasih atas sokongan kawan2. :)

dan malam ini saya mencoret, berkongsi salah satu chapter hidup saya disini.

saya tgh stress sbb nak study, tapi tak dpat. :D



Stress



huHUhu, itu lah.

bila kita nak study, yet tiada suasana kondusif, boleh gila dibuatnya.
apatah lagi dengan material makin hari makin bertambah, dan dublin sekarang ini tidak seperti minggu2 awal.

kisah lampu meja saya; i do really need one, as lampu dalam bilik saya amat tidak sesuai sekali untuk pencahayaan study.
itu sebab utama saya selalu lepak library malam2 dalam pkul 8 to 11, yang sejauh 1.5 kilometer daripada rumah.

dan kenapa sekarang tidak?

sebabnye; sekarang malam pada pukul 5 petang. kalau saya pergi ke library pada pkul 8 hingga 11 malam seperti biasa, itu seperti saya keluar dalam pukul 10 malam hingga 2 pagi, which mean that, tiada orang langsung atas jalan dan sangat bahaya.

so, saye menjengah2 ke argos, dan membeli satu lampu,
alhamdulillah, semuanya baik.
yet, bila da nak mula study dengan lampu tu....
tiba2 je, mungkin ditakdirkan lampu itu rosak. rosak.rosak.actually dirosakkan. walaupun secara tidak sengaja.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAAAAA.

"AKU NAK STUDY LA!!!! BANYAK LAGI NAK KENA COVER".


so, tak pasal2 banyak masa terbuang nak kena hantar kat argos balik suma.

really time consuming dan really build up the stress.

fikir2kan orang sama ya. tolong2. orang laen pun banyak keja sama.
aku pun nak kena study jugak, nak kena kejar material gak.


huish, rasanya ini ujian lagi. ya ujian.
dalam stress2, tetap saya tersenyum.
tapi untuk berapa lama? siapa tahu. tgklah bagaimana.

satu je utk yg berkenaaan.



DUN EVER KACO ME WHEN I ON STUDY!


amaran ini. bukan lagi maen2.

p/s-maaf bernada lain. adakala hidup, ada naek turun. :) insyaAllah, dalam kelapangan hujung minggu ini saya coret2kan kisah2 yg mmg patut dikongsi minggu lepas. untuk renungan bersama.

sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

No comments:

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com