Thursday, September 11, 2008

sebuah buku~

salam alaik.

One in A Million



oh ya, sepatut2nya, ini ditinta oleh nadim.
dia lebih suka buku daripada saya.

kisahnya, saya dan sebuah buku.
kenapa ya?

saya sangat suka buku ini. sangat sangat.
ini buku yang jarang2 saya jumpa,
entah, beberapa buku, yang pernah saya selak2,
pada hemat saya, ini agak lengkap untuk saya.
ingin sangat saya milikinya, tapi buat masa sekarang, belum mampu.
mungkin dalam 6-7 tahun lagi, bila saya mampu dari segi ekonomi.

dimana saya ditakdirkan terjumpa buku itu? ho ho ho,

tentu library intec. library lama yea.
ya, boleh dipinjam, dan saya dipinjamkan sebentar.

tahu2kan, library life intec tu,
tempohnya 2 minggu sahaja.

yaAllah, dan selepas itu,
entah bila pula saya akan bertemu kembali buku itu.
sekarang sudah bukan student intec,
di perlis ini, jauh2 pula dari kedai buku utama (major book stores).

insyaAllah, mungkin bukan sekarang,
mungkin akan masanya nanti;
dapat saya miliki buku itu.
dapat saya tandatangan
dan tulis nama saya disitu. :)
tak lupa bila tarikhnya sekali. he he.

ya, saya sangat suka buku itu, saya mengaku;
macam saya cakap tapi, bukan sebab kulit dia cantik
( dont judge a book by its cover);
tapi isinya lengkap,paling2 tidak pada saya, untuk saya, insyaAllah; alhamdulillah.

apa pun, moga2 dimudahkan saya untuk memilikinya.
insyaAllah, sampai nanti.
akan tiba detik dan tika.
atur tadbir ALLAH semua; siapa lain tahu?

untuk yg memahami, yg sudi mengerti
(ho ho ho, nadim, pinjam ya!)

apa tajuknya??
tidak mahu bagi tahu.
siapa mahu teka? angkat tangan. :)

sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

p/s-ada sesuatu yang ganjil :p

No comments:

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com