Wednesday, December 31, 2008

sepi~

salam alaik.

Perjalanan



dah, lama benar ya saya tidak mencoretkan apa2 disini.
seadanya, dalam bulan ini, saya sendiri lebih banyak diam.
dan dalam bulan ini, cuti winter sudah bermula pada 19 disember yang lalu;
dan pada awal pagi 20 disember, terus saya dan housemate berangkat ke Scotland untuk winter gathering.
kemudiannye ke Manchester, menziarahi rakan2 dan mengeratkan ukhwah; serta menghabiskan boxing day di sana.

dalam bulan ini, banyak saja berjalan; dan sepanjang perjalanan itu, lebih buat saya merenung jauh.

alhamdulillah.
hidup ini penuh pengajaran, sama ada kita mahu sejenak berhenti untuk belajar, atau membiarkannya berlalu.

sekarang ini, saya akan lebih banyak diam sebab exam final rcsi akan menyapa tidak lama lagi, 12 januari 2009. doa2kan saya ya.

terima kasih untuk semua.

dan kisah2 yang tidak dapat dan sempat saya kongsi kan lagi; insyaAllah akan menyusul selepas exam saya tamat. moga di beri kesempatan.
(no full entry)
sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

No comments:

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com