Thursday, December 4, 2008

winter~

salam alaik.

sejuk dan ingatan



sekarang, di dublin sudah masuk winter.
dan suasananya sangat sejuk.

semalam, apa bila saya pulang, dan meletakkan status ym saya sebaga:-"hari yg sejuk"
salah seorang coursemate saya dengan ym status :-

"winter must be cold for those with no warm memories"


berkata,

"dat means u hv no warm memories...."

dan balas saya,

silent_1412:hahahahaha
silent_1412: yup
silent_1412: benar
silent_1412: xde lagi

:)

begitulah, saya memang tidak banyak ingatan yang menghangatkan.
banyak saja yg dingin, beku dan sejuk.
banyak saja yg pahit, perit dan sakit.

tapi alhamdulillah, saya bersyukur untuk semua itu.
yet, bukanlah tiada langsung memori yang hangat,
cuma belum cukup hangat untuk memanaskan diri yg mengigil sejuk.

dan antara2 yang hangat adalah kenangan bersama-sama fa-c team intec.
dari hari pertama hingga the last day, banyak sangat kenangan,
yang manis, pahit.
dan yang membuatkan saya membesar dan belajar.
bersama mereka dan semua, buat saya lebih memahami dan mengerti.
dan saya menjadi seorang.






rindu dengan masa2 itu.
rindu.

ya, meski tidak sehangat yg memanaskan,
tapi indahnya adalah salah satu mutiara ingatan yg terbaik.
dan untuk sesuatu yang lebih jauh, akan datang.
sampai jumpa nanti. :)

sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~
p/s- cik (bekas)presiden, "Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya.." (2:286),kuat dan tabah ya!!

2 comments:

Anonymous said...

Rindunya aku pada musim sejuk di sana... btw thanx 4 da pic! heee

sisfas said...

fa-c team..yup.such a great team..!

with great president.. =)

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com