Wednesday, December 31, 2008

terima kasih~

salam alaik.

Thanks



dalam ruang singkat ini, saya ingin mengucapkan banyak2 terima kasih untuk semua yang telah memberi pertolongan secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan blog kecil saya ini.untuk mereka yang bersusah payah memberi tunjuk ajar dan nasihat, ingatkan dan panduan. terima kasih sangat. terima kasih untuk ihkwah dan ikhwat yang sudi menghulurkan salam ukhwah, dan tak lupa pada sahabat lama, rakan2 dan kawan yang lain.

dan juga, ingin memohon maaf, andai terdapat sebarang salah dan silap sepanjang saya menulis selama hampir 6 bulan ini. saya akui, ada kala itu saya terpaksa mengeraskan kata sbb kadang2 terasa muak dengan apa yang berlaku di sekeliling. dan ada kala, terpaksa memahat kata2 yang pahit sebb siulan2 kata tidak tembus dek telinga.
dan maaf seandainya tidak dapat saya menjengah ke blog rakan2 dalam rantaian ukhwah selalu. selepas menjadi student medic ini, ruang lingkup masa yang ada itu agak terhad ( atau ini sekadar alasan???). insyaAllah, saya ada singgah dalam berkala. insyaAllah

Tiada Entri



dan insyaAllah, antara 1 januari 2009 sehingga 22 januari 2009 kemungkinan yang sangat besar disebabkan focus 150% untuk final exam rcsi yang akan start pada 12 jan. dah terlalu sakan sangat berjalan, so, da sampai masa untuk sakan sangat study. :)
dan kawan2 tolong doa2kan saya.

(no full entry)

sampai sini saja,
moga bermanfaat,
kaito~

1 comment:

fareast said...

Semoga berjaya untuk exam yang bakal menjelma. daripada

http://www.mohdfais.net

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com