Saturday, July 5, 2008

coret-coret(i)~

salam alaik.

Sedikit Cerita

bila hujung minggu, entah. ada saja dalam kepala, kadang2 tak terungkap; more than words. kadang2 bila mengadap depan komputer, nak kongsi hilang. ya, menulis ini perlu mood juga; sama bekarya, bila datang ilham dan kena suasana, baru ada hasil. seminggu berlalu, borang tak terisi lagi, insyaAllah aku tgk2kan malam ini. kene mula isi, masa pun tak banyak lagi, paling2 kena siap tidak mahu tidak before pergi btn nanti. apa pun, memang kalau rancang itu, mahu jadi(nasihat untuk diri).

Mimpi

Pagi tadi, sesudah subuh lelap sebentar. mimpi ketemu seorang kawan lama. pelik. itu 2nd time mimpi macam itu. mimpi berjumpa, sembang2 lama. tapi sayang, bila bangun tak ingat butir2 apa yang disembangkan. biarlah, bagi aku itu mungkin hadiah. aku takkan bertemu kawan ini untuk satu jangka masa yang panjang, dan amat lama. harap2 dapat bertemu lagi.

Moscow

Haah, insyaAllah sambung medicine sana, Moscow Medical Academy, 6 tahun di(bekas) tanah  Tsar itu. tak kisah, yang penting hujung nanti, macam aku selalu cakap, seorang doktor melayu muslim. =). Tadi sembang2 dengan classmate, dapat lagi satu point best untuk ke Rusia. dapat belajar bahasa Rusia. iya, kalau sudah 6 tahun dibumi orang, insyaAllah dapat sedikit sebanyak rapat dengan setempat. insyaAllah, aku ini jenis cepat adapt dengan keadaan sekeliling, sbb itu kalau di Shah Alam tak ada sangat loghat utara, keluar pun bila sembang dengan org2 utara esp cik ilham =P.

Antara Cahaya

ini? patutnya Nadim lebih bicarakan dengan caranya. ya Allah, tetap2kan hatiku.

sampai sini mungkin,
moga bermanfaat,
kaito~

p/s- moga selamat perjalanannya; pergi, sepanjang dan pulang di bumi Kangaroo itu ya, cik (bekas)  presiden 

1 comment:

Byul said...

wah sampai russia la plak aku nnti
he he (",)

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com