Friday, July 11, 2008

deklarasi pemergian~

Salam alaik.

Away For A Week




Oh ya; aku ingat hendak buat pengumuman rasmi; tapi usah2 lah. anggap yang biasa2 sudah cukup, sekadar pemberitahuan bahawa aku akan bertolak..untuk ke Shah Alam pada 12 September 2008. Maka, tiada post2 yang dapat aku berkongsi dengan kawan2 yang sudi singgah dan jenguk2 blog aku yang tak seberapa ini. dan oh ya, tadi dapat msg yang lebih tepat bahawa kami (peserta2 BTN) kena berkumpul di hadapan Kolej Kediaman Cemara pada pukul 9.30, diarahkan oleh Pn Rita, head of program of A-level. (dan gambar diatas tidak kena mengena secara langsung dengan pengumuman ini)



Sekolah Aku(?)


banner goodluck spm 2005


seingat aku, aku bernekad; pada tahun 2008 ini aku tidak mahu jejak SM Sains Tuanku Syed Putra itu sehingga betul2 satu minggu sebelum aku berangkat meninggalkan Malaysia (insyaAllah); tapi, Allah punya perancangan, sbb terkejar2 dengan BTN dan pengesahan document, aku terpaksa berkejar2 ke sekolah pagi tadi untuk segala pengesahan document; sampai2 office terus minta pakcik kerani itu cop pengesahan dan terus minta tanda tangan pengertua, tanpa sempat beramah mesra (macam YB pula :p) dengan adik2.itu pun semasa tunggu pengetua tandatangan, ada seorang adik datang pejabat;macam takdir pula sbb dia yang paling aku tak nak jumpa hari ini. dan oh ya, jumpa Cikgu Zarina (ye Zeh, your mom!), katanya aku dah berisi. heh, no comment. :D. selepas selesai, terus bergegas pulang sbb terkejar hendak ke sekolah ayah untuk scankan pasport. insyaAllah aku akan datang melawat sekolah selepas BTN selesai; aku cari masa singgah sebentar.

baik, sampai sini saja.
moga bermanfaat,
kaito~


2 comments:

Anonymous said...

salam.

huhu, dat 1st pic!.. actually i wanna use dat pic (really~) in my post [Love Is In The Air ~]...ske pic tu, wit da msg..

oo, selamat ber-BTN... =)

wassalam.

Byul said...

salam

okay i envy you coz u met my mom
-_-

next time you see her, tell her that her (lovely) daughter kirim salam
ha ha
perkataan dalam bracket adelah optional
:P

oh ye
selamat berBTN :)

Search

  • Snap Shots

    Get Free Shots from Snap.com